آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج

ساخت وبلاگ

آیا می دانید چگونه محتوایی تاثیرگذار بر متن ایمیل مارکتینگ خود بنویسید تا کمپین های بازاریابی موفقی داشته باشید؟ این موضوع اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید؛ دلیل آن هم کاملاً واضح است! اگر بازاریابی ایمیلی را به درستی انجام دهید، کسب و کار شما در میان رقبا ارزشمند تر خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ، یک روش قدیمی است اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. برندهای معروف جهان هنوز هم هزاران دلار برای کمپین های ایمیل مارکتینگ خرج می کنند. این روش یکی از محبوب‌ ترین انواع روش های بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود؛ نه تنها موثر است، بلکه یک راهکار آسان، در دسترس و شخصی برای تعاملات با مشتریان به شمار می رود.

با توجه به این مقدمه می توانیم نتیجه بگیریم که تاثیرگذاری متن ایمیل مارکتینگ و داشتن یک برنامه مناسب جهت محتوای ایمیل واقعاً اهمیت دارد. حتی اگر بودجه کمی برای این کمپین‌ها داشته باشید، باید اصولی عمل کنید. آمار اعداد و ارقام در کسب و کارهای مختلف نشان داده که ۴۵ درصد از مشترکین، ایمیل های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند و از این میزان، ۳۳ درصد از آنها ایمیل ها را باز می کنند و بررسی می نمایند. مخاطبان از طریق وب سایت و تلفن همراه ایمیل های خود را چک می کنند.

در ادامه شما را با نکات مهم در نوشتن متن ایمیل مارکتینگ آشنا می کنیم. شما می توانید در دوره های آموزش ایمیل مارکتینگ شرکت کنید و از نزدیک با مشاور ایمیل مارکتینگ و مشاور بازاریابی دیجیتالی صحبت داشته باشید. اگر به رونق کسب و کار خود فکر می کنید، همین حالا دست به کار شوید!

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : آموزش ایمیل مارکتینگ, ایمیل مارکتینگ, آواتاج, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 14:23

رعایت اصول اینستاگرام مارکتینگ در تبلیغات اینستاگرامی می تواند گزینه بسیار خوبی برای افزایش بازدهی داشته باشد. بسیاری از افراد با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ، تابحال نتوانسته اند به موفقیت برسند چرا که درصد توجه آن ها به اصول بسیار کم بوده است. شما می توانید با توجه به چهار اصل اصلی بازاریابی اینستاگرامی، در کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب و دلخواهی را به دست آورید و شاهد چندین برابر شدن تعداد مشتریان خود در مدت زمان بسیار کمی باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با چهار اصل مهم و اساسی اینستاگرام مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

ساخت یک صفحه اینستاگرامی
در بازاریابی اینستاگرام، ابتدا می بایست یک صفحه اختصاصی داشته باشید. البته فراموش نکنید که تبلیغات به صورت هزینه دار و رایگان در صفحات مجازی دیگر ممکن است آسان تر باشد، اما شما به صورت همیشگی نمی توانید محتوا تبلیغاتی خود را در آن ها ثبت کنید. به همین دلیل در ابتدای کار به یکی از مهم ترین اصول اینستاگرام مارکتینگ، یعنی ساخت یک پیج توجه کنید. پیشنهاد می شود برای بهبود کیفیت کار، از پسورد دشوار برای امنیت بیشتر صفحه خود استفاده نمایید.

جذب دنبال کننده
یکی دیگر از بخش های مهم اصول اینستاگرام مارکتینگ، جذب دنبال کننده است. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند به هر قیمتی دنبال کننده جذب کنند؛ اما این عقیده به طور کامل اشتباه است چرا که ممکن است امنیت شغلی شما را به طور کامل به خطر بیاندازد و دیده مشتریان به کسب و کار شما را تیره سازد. جذب فالوور به صورت اصولی ممکن است کمی طول بکشد، اما انجام این کار به صورت اصولی سبب می شود تا دیده مشتریان نسبت به کسب و کار شما تغییر کند.

نحوه انتشار پست و استوری
یکی دیگر از اصول اینستاگرام مارکتینگ، انتشار پست و استوری صحیح است. برای آن که بتوانید مشتریان را با یک نگاه به کسب و کار خود جذب کنید، می بایست روند انتشار پست و استوری در صفحه بازاریابی شما به صورت استاندارد و منظم باشد. بهترین راه برای جذب مشتریان به وسیله پست و استوری، انتشار به موقع است. شما باید در هر روز حداقل 1 پست و 7 استوری از کسب و کار خود در پیج قرار دهید تا افراد بتوانند با مشاهده تبلیغات شما لذت ببرند.

تولید محتوا تبلیغاتی
تولید محتوا تبلیغاتی مرغوب، یکی دیگر از اصول اینستاگرام مارکتینگ محسوب می شود. برای تولید محتوا تبلیغاتی شما می توانید از چهار قالب متن، صوت، تصویر و ویدئو استفاده کنید. البته پیشنهاد می شود که اگر اطلاعات کافی در زمینه تولید محتوا تبلیغاتی ندارید، از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید چرا که محتوا ها سبب جذب مشتریان می شوند.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، توجه به تمامی اصول اینستاگرام مارکتینگ، می تواند مشتریان شما را در کمترین زمان ممکن چندین برابر افزایش دهند. به همین دلیل، اگر می خواهید در بازاریابی اینستاگرامی موفق شوید و در مدت زمان بسیار کمی، به درآمد بالایی برسید در انجام این کار با افراد متخصص مشورت کنید وطبق اصول به جلو بروید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : اینستاگرام مارکتینگ, بازاریابی در اینستاگرام, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 13:02

دلایل بسیاری وجود دارد که اهمیت دیجیتال مارکتینگ در ایران برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را توضیح می دهد. اکنون که می دانیم دامنه و وسعت این بازاریابی دیجیتالی چقدر است. اجازه دهید به نکات مهم و مزایای این روش بازاریابی اشاره‌ای داشته باشیم. کسب و کارهای کوچک و نوپا باید استراتژی های دقیق تری نسبت به اجرای این روش ها داشته باشند؛ چیزی که آنها را بتواند در میان رقبای قوی خود برجسته تر و ارزشمندتر سازد. در قسمت زیر ۸ مزیت مهم را ملاحظه می کنید که اهمیت دیجیتال مارکتینگ در ایران را نشان می دهد:

دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه است
اولین مزیت بازاریابی دیجیتال، مقرون به صرفه بودن آن است. روش های بازاریابی سنتی، سرمایه گذاری زیادی نیاز دارند، اما برای کسب و کارهای کوچک، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بسیاری از ویژگی ها و مفاهیم اساسی را بدون نیاز به هزینه های زیاد ارائه می دهند. بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها کمک می کند تا بهترین استفاده را ببرند. لازم است با انواع ابزارهای بازاریابی دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید به موقع و درست از آنها استفاده کنید.

امکان دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی
برای بازاریابی دیجیتال، دسترسی شما به تمام منابع جهانی بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان پذیر است. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را به سراسر جهان معرفی کنید. نیازی نیست در یک منطقه محدود شوید. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتالی به میان می آید، یعنی هر فرد از هر گوشه جهان می تواند شما را بررسی کند.

برندسازی قوی
یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ در ایران، ایجاد آگاهی از برند است. اگر مشتری نسبت به برند شما آگاهی نداشته باشد نمی تواند به محصولات یا خدمات شما اعتماد کند. به این ترتیب دیده شدن برند شما بسیار اهمیت دارد. با انواع تبلیغات در فضای اینترنت می‌توانید آگاهی از برند ایجاد کنید و به اهداف کوچک و بزرگ کسب و کارتان برسید. دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، این فرصت بزرگ را برای شما به وجود می آورد.

 ایجاد پایگاه قوی از مشتریان
همیشه چالش کسب و کارهای کوچک این بوده است که بتوانند یک پایگاه قوی از مشتریان خود ایجاد کنند. با استفاده از ابزارهایی از جمله نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا crm، این مشکل برطرف خواهد شد. دیجیتال مارکتینگ بر اساس همین ابزار می تواند مشتریان شما را حفظ کند و کسب و کارتان را توسعه دهد.

تصویرسازی مناسب از برند
دیجیتال مارکتینگ می تواند یک تصویر خوب، معتبر و مناسب از برند شما در ذهن مخاطب به وجود بیاورد. استراتژی های کمپین های تبلیغاتی به کمک تصویرسازی برند شما می آید. هر طور بتوانید کمپین های موثرتری را طراحی کنید، در این زمینه موفق تر هستید.

دسترسی به نتایج قابل اندازه گیری
یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ در ایران ایجاد نتایج قابل اندازه گیری است. با این اعداد و ارقام به راحتی می‌توانید اثربخشی کمپین‌های خود را تجزیه تحلیل کنید و بر همان اساس، استراتژی هایی را تدوین نمایید. امروزه اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها برای ارزیابی اثربخشی و موفقیت کمپین های شما بسیار مهم است.

افزایش ROI
شرکت ها می توانند با سرمایه گذاری در تبلیغات و در نتیجه، افزایش تبدیل، درآمد خود را با رسانه های دیجیتال افزایش دهند. سرمایه گذاری در رسانه های دیجیتال، بسیار کمتر از رسانه های سنتی است و بازده آن نیز بیشتر است. شما می توانید تبلیغات را روی پلتفرم های دیجیتالی خاص با کمتر از 1 دلار هم اجرا کنید.

حفظ مشتریان وفادار
هدف اصلی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای بزرگ، مجزا از رونق کسب‌وکارشان، اطمینان از وفاداری و رضایت مشتریانشان است. اینها دلایل کافی هستند تا نشان دهند که اهمیت بازاریابی دیجیتال برای مشاغل بسیار مهم است و بنابراین، باید آن را برای تجارت خود در نظر بگیرید. یک گزینه هوشمندانه برای این راه حل، گذراندن آموزش دیجیتال مارکتینگ است. این برنامه های آموزشی بر اساس نیازها، اهداف و نیازهای شما سفارشی شده و ارائه می شوند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : آواتاج, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 14:10

امروزه صاحبان کسب و کار ها می توانند با شرکت در جلسات مشاوره رایگان تولید محتوا، تحولی عظیم در کسب و کار خود ایجاد کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی کسب و کار به مشتریان، استفاده از روش تولید محتوا تبلیغاتی است. محتوا ها نقش بسزایی در رونق کسب و کار ها دارند و تمایل مشتریان را برای مراجعه به فروشگاه افراد افزایش می دهد. به همین دلیل، هر کسب و کاری نیاز به یک محتوا رایگان درباره خدمات خود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و نحوه شرکت در جلسات مشاور رایگان تولید محتوا بیشتر آشنا شوید.

مزایای شرکت در جلسات مشاوره رایگان تولید محتوا
یکی از مهم ترین مزایای شرکت در جلسات مشاور تولید محتوا، آشنایی با نحوه تولید محتوا درباره کسب و کار است. به طور کلی محتوا هایی که راجع به کسب و کار تولید می شوند، به چهار صورت تصویری، ویدئویی، صوتی و متنی هستند. به همین دلیل افراد بدون دانش قبلی نمی توانند محتوای خوبی را راجع به کسب و کار خود تولید کنند یا باید مبلغ بسیار زیادی را صرف تولید محتوا توسط افراد دیگر کنند. اما آن ها می توانند با شرکت در این جلسات با تمامی شیوه و ترفند های تولید محتوا تبلیغاتی به صورت رایگان آشنا شوند.

یکی دیگر از مزایای شرکت در جلسات مشاوره تولید محتوا، یادگیری فنون جذب مشتری به کمک محتوا است. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، برای تولید محتوا تبلیغاتی شما نیاز به مهارت هایی دارید؛ اما مهارت هایی که نیاز دارید تنها تولید یک محتوا تبلیغاتی بی نقص نیست، بلکه شما باید محتوا خود را به گونه ای تولید نمایید تا مشتریان با مشاهده آن حس کنجکاوی بیشتری راجع به کسب و کار شما پیدا کنند و به فروشگاه شما مراجعه نمایند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : مشاور تولید محتوا, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت: 13:02

یکی از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ، ارسال محتوا های تبلیغاتی به صورت همزمان می باشد. در بازاریابی به روش های دیگر، شما می بایست محتوا های تبلیغاتی به صورت تک به تک برای مخاطبان خود ارسال نمایید و این امر سبب اتلاف وقت شما می گردد. اما با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توانید تمامی محتوا های تبلیغاتی خود را در عرض چند قیقه برای صد ها نفر ارسال نمایید و آن ها را به کسب و کار کار خود فرا بخوانید. علاوه بر آن، می توانید برای محتوا های تبلیغاتی خود از هر قالبی استفاده نمایید. البته، فراموش نشود که برای ارسال پیام های تبلیغاتی به صورت دقیق، می بایست در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ شرکت کنید تا بتوانید نکات را به طور دقیق فرا بگیرید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ، نداشتن محدودیت در استفاده از محتوا های تبلیغاتی می باشد. در بسیاری از روش های بازاریابی دیجیتالی، شما تنها می توانید از یک نوع قالب محتوای تبلیغاتی استفاده نمایید. اما بازاریابی به روش ایمیل این امکان را برای شما فراهم ساخته تا بتوانید از تمامی قالب های محتوای تبلیغاتی برای جذب مشتریان استفاده نمایید. البته، در نظر داشته باشید برای آن که بتوانید محتوا های تبلیغاتی خوبی درست کنید، می بایست در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ شرکت نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : آواتاج, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 13:43